Försenade buss! Gah

Uuuh. Har stått nere vid centralen och frysit halvt ihjäl! Bussen som skulle gå 07.50 kom aldrig! Så där fick man stå till nästa buss, 08.20. Eftersom man inte visste vad som hänt så kunde man inte gå in och värma sig inne på centralen heller, bussen kunde ju vara lite försenad. Men icke då.. Usch usch! Har tagit ett riktigt varmt bad nu i alla fall. ^^

Kvällen igår var riktigt trevlig. ^^ Vi hade möte med alkohol och nötter, sen blev det julmiddag och sedan bowling. Shit vad kass jag är på att bowla. Haha, rännan hela tiden typ. :P

Blir jobb hela dagen idag, känner mig inte speciellt taggad. Hehe... ^^


Fick specialmat eftersom jag är veggo. ihih. ^^


Efterrätt. mihih

Kommentarer
Postat av: maddis

mmm godis ^^

har äntligen införskaffat internet efter ca 1,5 år! hhaha så nu kan jag kika in på bloggen lite oftare. pussen. <3

2009-12-17 @ 22:49:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0