Jobb + Tabasco

Hej blogg! Har haft riktigt mycket jobb igår och idag. Igår var jag typ så gott som förstörd när jag kom från jobbet.. Vi var 4st som jobbade och hade MYCKET folk att servera. Gud vad jag hatar mitt jobb ibland! Idag slutade jag i alla fall kl 16. Åkte hem, tog en dusch och sedan var klockan helt plötsligt 20. Åkte ner på stan med Matilda och träffade Jesper. :) Var massa längesedan man såg honom, så det var skoj! Satt på Tabasco och drack lite. Kände mig helt felplacerad, trött och deppig så jag åkte hem tidigt... Så nu sitter jag här med nudlar. ^^ Ska spela en liten stund innan jag lägger mig.

Hoppas ni haft en bra dag i alla fall! :)


Mig och Matilda ikväll. ^^


Försökte ta en bild på Jesper också, det gick väl sådär.. Haha.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0