Nyår

Kan inte fatta att det är nyårsafton! Det här året har verkligen gått så himla fort!! Blir nästan lite rädd när jag tänker på det. Rätt som det är så sitter jag här, 40år och har inte åstadkommit någonting. Haha.. Uuh.

Ikväll ska jag och Matilda till Caroline och äta mat. Sedan vet vi inte riktigt vad vi ska göra. Alla är så sena med att planera, så nu står man där med inga planer alls, vilket jag typ hatar. Ja, man har väl alltid krogen om allt skiter sig.. Hehe.
Har ni några skojjiga planer idag? :)

Min Outfit ikväll blir:

Röda läppar, lots of make up och glitterspray i massor! :D

Nu måste jag packa lite saker jag ska ha med till Caroline. ^^
Later! :*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0