Nyårsklänning?

Ska vandra iväg till bror med familjen snart. Han har fyllt 32 och det ska vi fira lite. ^^ Vaknade för typ 30 minuter sen och känner mig fortfarande död, jag måste nog ha sovit lite för länge.. Uuh.

Igår var jag en sväng på stan för att leta efter en fin nyårsklänning. Vart finns dom riktigt fina? Någon som veeet?? Jag hittade typ ingenting! Det var en klänning jag gillade, men som bara fanns kvar i storlek 36. Men jag drunknade såklart i den. Någon kanske vet en bra sida på nätet? Tell me! :)


Kommentarer
Postat av: Nathalie

Stylebystars.com ??



http://www.sexywithstyle.com/klader/festklanningar/klanning-celly-i-rosa/ (DENNA KAN JAG SE PÅ DIG!)



bara att söka på klänningar osv i google. :)

2009-12-20 @ 22:08:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0