Palma, Mallorca dag 3 & 4

Igår kväll vandrade jag och N ner till hamnen och satte oss på en fin restaurang och intog lite mat och drinkar. Därefter hamnade vi på Hard Rock Café. Myset pyset. ^^

Idag började vi dagen med att sola och bada i poolen. Runt lunchtid vandrade vi ända bort till shoppingcentret Porto Pi som ligger på andra sidan av hamnen... Vi vandrade i stekande värme, ca 35 grader... Det var rätt jobbigt, och det tog oss säkert 30 min att gå... Där kikade vi omkring i olika affärer, jag hittade dock ingenting. Bää. Men min baby hittade ett par skor och ett par shorts, så vi vandrade inte förgäves trots allt. ;) Sedan tog vi taxi hem, mihihi.

Vi har legat helt döda i sängen sedan vi kom hem (runt 17.30). Snart ska vi beställa roomservice och sedan kika på film. Ikväll blir det alltså en riktigt slapp kväll med film och massa gott. ^^


Lite fördricka innan restaurangbesöket. ^^




Baby tog Sushi.


Själv tog jag min absoluta favorit, tonfiskmacka. :)


<3




Svettig påväg hem efter en trevlig kväll. ^^


Poolhäng tidigare idag. ^^


Fin utsikt över hamnen.

Kommentarer
Postat av: Maddis

Ahhhhw vad mysepyyyse. :)

2012-08-17 @ 19:11:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0