Flygresor bokade!

Äntligen börjar det hända grejer med vår plan! Igår bokade jag och N flygresa till och från Bangkok och sedan även vår flygresa till Singapore!
 
Som det ser ut idag lyfter vi från Sverige den 7e januari, och kommer tillbaka när solen så gott som värmer här hemma igen, (slutet på mars). Jag längtaar såå efter att få se lite sol och känna värme mot min hud!!
 
Vi har även kontakt med en hyresvärd i Bangkok, och lägenheten vi kommer välja är riktigt nice! En fullt möblerad tvåa på 53kvm med pool, vakt, gym, städerska, balkong och mycket annat. Jag visar bilder sen när allt är klart med papprena. ^^ Vi kommer också ha nära till alla coola uteställen och shoppingställlen! Awesome!
 
Vad gäller Singapore så lämnar vi Thailand den 28 februari och flyger över dit då. ^^
 
I'm sooo excited!
 
 
Hej mitt sommarland, snart är jag hääär! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0