Snart Halloween!

 
Min absoluta favorithelg är Halloween. Jag bara älskar att få klä ut mig och att få dekorera med tema! <3 Nästa helg är det äntligen dags! Då blir vi ett antal här hemma hos mig och N innan, och sedan bär det av till en stor halloweenfest ute på Östermälarstrand.
 
Tanken är att vi ska laga middag, fixa och förfesta här. Eftersom jag är en sann planerare så har jag såklart fixat all dekoration och tillbehör till Halloween redan nu. ^^ Superfun!
 
Känner mig dock lite tråkig som ska ha samma dräkt som 2008. Men jag känner att jag knappt fick visa upp min fina dräkt då, eftersom att vi då var på Västerås tråkigaste krog. Så nu gör jag ett nytt försök med dräkten. ^^ Ska dock göra det liite läskigare detta år, fast bara lite. ^^
 
 

Kommentarer
Postat av: Madde

Cutiepie. kommer bli fantastiskt skoj ^___^ wihoooo. :***

2012-10-18 @ 14:31:22
Postat av: Reihanna

Hej!
kollade på din blogg, jätte fina bilder :)
undrar varifrån du har köpt din rödluva dräkt?
vill du sälja din så kan jag ta den till nästa halloween ;)
hälsningar
Reihanna

2014-02-15 @ 23:26:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0