Katastrof-hår!

När jag var i Finland fick jag för mig att köpa en hårfärg som var mörkblondt. När jag väl för några dagar färgade håret så blev det brunt/grönt! Med lite smått panik köper jag en ljusare blond och sätter i. Denna gång blev det lite blondare men fortfarande med en grön ton. UUh! Då fick jag nog och köpte mig den starkaste blonderingen. Nu är jag rätt blond igen, men mitt hår mår dock inte så bra. 
 
Nu har jag fått hem min Moroccanolja jag beställde igår som jag starkt kan rekommendera för er som har löshår, torrt/slitet eller frissigt hår. Håret blir verkligen superlent och mjukt utan att tynga ner håret. Awesome! ^^ Oljan är rätt dyr (359kr för 100ml) men gud så värt! :)

Kommentarer
Postat av: Maddis

Måste införskaffas då, punkt :)

2012-09-07 @ 18:02:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0