Letar lägenhet!

Goddagens!
 
Just nu sitter jag och surfar runt efter lägenheter i Bangkok. Jag har nog säkert nämnt förut att jag och min baby åker till Asien i tre månader (januari, februari och mars)? Vi kommer spendera den mesta tiden i Thailand, Bangkok (ca två månader). Sedan bär det även av till Singapore och till Filippinerna en sväng. Jag längtar sååå!
 
Jag och N kommer plugga på distans från Sverige, och N har redan blivit lovad tjänstledighet från sitt jobb, vilket känns superskönt!
 
Lägenheten vi söker efter ska vara fullt möblerade, ha ett kök, en pool och wifi. Utöver det är vi inte så kräsna. ^^ Vi har hittat ett par fina, men jag fortsätter leta för att få ett riktigt drömboende. <3
 
Lite bilder på olika lägenheter jag kollar på just nu. ^^

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0