Hell yeah!

Fick gå tre timmar tidigare från jobbet idag, gissa om jag blev lycklig. Haha. ^^ Skulle egentligen slutat kl 20, men fick gå 17. :) Så himla skönt!

Igår åkte jag hem till S och sov.. Och när jag satt på bussen dit så klev det på några snorungar(tonårskillar). Först satte dom sig längst bak... och sedan från ingenstans så sitter dom bakom mig och börjar ta på mig och trakassera, när jag frågade vad fan dom höll på med så verkade dom tycka det var ännu roligare! Jävla snorungar, blev skit irriterad. Ingen som helst respekt! När jag bytte plats så följde dom efter och så vidare... Stackars ungar.. Dom trodde nog att jag var i deras ålder och att dom hade en chans genom att bete sig så där. Dagens ungdomar, ingen respekt för fem öre!


Snart blir det att vandra till affären, är sugen på något gott.. Men vill inte ha något som är jätte onyttigt heller.. Hmm.. :)
:*

Kommentarer
Postat av: Mr Aero

Tjena as fint kort ...attityd....

Nog de fränaste kort ja sett på länge...

Ha de bäst....

2009-11-19 @ 19:38:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0