Grillkväll!

Hej hopp!

Hoppas ni mår bra! Jag har typ stressat sönder mig totalt idag, mycket att göra på jobbet. Uuh! Snart ska jag och älsklingen åka och handla lite grillgrejor, och sedan bär det av hem till Däni och Timmie på grillkväll. ^^ Även Daniel och Linda ska dit så det blir riktigt trevligt. :) Blir ev kanske någon cider också. Mumsii!

Hoppas ni får en trevlig lördagskväll! :*:*:*

Pirates of the Caribbean

Godkvällens!

Är nyss hemkommen från bio. Såg nya Pirates of the Carribbean - On Stranger Tides med N, Däni och Timmie. ^^ Den var faktiskt väldigt bra! Rekommenderas! Vi såg den i 3D, dock så var det inte så många effekter, så man hade lika gärna kunnat skippa 3Dn. Men annars var den väldigt underhållande. ;)

Nu blir det sova kudde, sedan upp och jobba!

Natti natten! :*:*:*

N och Däni från Nyår. mihihi

Mig och Timmie från nyår. ^^

Malta!

Nu har vi äntligen bestämt oss för vart vi ska åka! Det blev inga av de länder vi diskuterade tidigare, istället ska vi till Malta! Vi har precis bokat både flyg och hotell! ihihi. Massa sol och bad! ^^ Vi åker den 2 augusti. Längtar!

Det var ganska svårt att hitta ett hotell som vi ville bo på. Vi har bestämt oss för Qawra Palace som är ett 4 stjärnigt hotell som ligger alldeles intill havet. <3 Awesome!

Italien, Grekland, Vart?

Jag och N ska ut på ännu en resa nu i augusti. Vi är dock lite osäkra på vart vi vill åka! Ett tag var vi helt säkra på Italien, Venedig. Men idag har vi tittat runt ytterligare. Nu funderar vi på om vi ska ta Rom istället. Svårt! Vi har även kollat på Grekland (Aten) eller till Ungern (Budapest). Svåårt!

Hur som så ska det bli väldigt skönt att få komma bort lite! Jag älskar att ha något roligt att se fram emot!! <3

Mysdagar

God morgon!

De senaste dagarna har jag myst med tjejorna, i torsdags blev det tacos hemma hos Madeleine, och igår har vi haft picnic. Supermys! Igår kväll kom även Däni och Timmie över på grillning och efter det blev det film och popcorn. :) Gud vad jag älskar att vara ledig! ihihi.

Idag har jag N hela dagen! Väldigt sällan vi har en hel lördag ihop. ^^ Får se vad som hittas på! Nu blir det frukost och uppdatering av sidan. Glöm inte att besöka!! ;) www.pickupmypoop.com
Puss på er!

Väntan på N

.....

Sötaste ever!

30 års kalas!

I lördags firade vi Madeleines pojkvän Johan som fyllt 30 år! Blev en stor fest med alla grabbar och några av oss flickvänner. Roligt och trevligt var det. ^^ De flesta av oss samlade ihop pengar till en Gasolgrill som Johan fick. ^^

Tog typ inga bilder, så jag snodde några av min vän Maddefis. :*

Madeleine och hennes pojkvän Johan. ^^

Folk =)

Min baby ger ut ett litet paket till Johan först. ^^ I det paketet låg grillgrejor.

Sedan bar dom in gasolgrillen som vi ställt nere i källaren ett tag. ^^

Dom hade ordnat med DJ. ^^

Mig, Emelie och Madeleine. :*

Skål!

Grillning!

Har haft en riktigt mysdag med Carro, Matilda, Emelie och hennes vän Josefine. Först blev det solning hemma hos C, efter grillning hos mig och Nicklas. Älskar sådana här dagar, mer av dessa tack! :)

Carro och Matildaat. ^^

Josefine och Emelie. =)

Nu ska jag mysa med min älskling. ^^
Ha en fin kväll! :*:*:*

Marbella

Godkvällens!!

I fredags spenderade vi dagen i Marbella för att träffa Susanne och hennes pojkvän som bor och jobbar där. Jättekul att träffa henne igen, måste ha vart ca 2 år sedan sist! Vi tog i alla fall en promenad längs hamnen i Puerto Banus där hon bor. Sedan blev det middag vid hamnen, verkligen supermys! Efter vandrade vi hem till dom och satt på deras terass och myste med filt och te, för killarna blev det Konjak. Vid ca 02.30 tog vi taxi hem till vår lägenhet och dog. ^^

Lördagen valde vi att gå ner till Fuengirola Centrum för en sista shopping. Shoppade två par jeans till! Var ju bara tvungen att ha, har riktigt svårt att hitta jeans som sitter så där jättesnyggt. Så nu har jag 3 par skitsnygga! ;)
Packningen blev däremot liite svårare, både jag och Nicklas fick ha på oss flera plagg på överkroppen för att få plats med allt på vägen hem. Hade på mig 6 toppar på överkroppen och över de en tjocktröja, men vi fick hem allt! :D

Klev upp 03 nu i natt för att packa det sista och åka till flygplatsen, flyget gick 06 så vi var hemma vid 10.30. Skönt att komma hem tidigt så man hinner ta det lite lugnt! Just nu sitter jag och Nicklas och grillar, supermys! Snart kommer Daniel och Linda över också, skoj! ihihih

Nu blir det en liten bildbomb. :)

Tog en glass vid hamnen! :)

Puerto Banus. Susanne och hennes pojkvän till höger. ^^

Vissa båtar var riiiktigt stora!

Man kunde se många coola och riktigt fina bilar. ^^

Utsikten från Susannes terass, awesome!

Susanne myser med filt. ^^ Blev aldrig något kort på hennes pojkvän... hmpf. Rolig och trevlig var han iaf! :)

Me & Honey. :*

Mina älsklade jeans! ihihi

Bild över Malaga när vi lyfte vid 06.

Fick se soluppgången. ^^

Nu blir det mat! Ha det så bra!

Tura 23år!

Det är ingen vanlig dag för det är Turas födelsedag! Hurra hurra hurraaaa!

Plaza Major

Heeellu!

Idag var det meningen att vi skulle åka till Malaga centrum för lite shopping. I förrgår på tåget påväg hem från Malaga fick Nicklas syn på ett ställe han trodde var en outlet. Så idag hoppade vi av där för att undersöka det en snabbis, vi blev kvar i 5 timmar! Det visade sig vara ett väldigt stort ställe med massor av roliga affärer! Awesome! :D Nackdelen är att vårt bagage redan var fullt när vi kom, eftersom vi bestämde innan att inte shoppa så mycket här. Så när vi åker hem blir vi nog tvungna att sätta på oss dubbla eller trippla plagg för att få med allt hem om vi fortsätter shoppa så här. ;) Hittade i alla fall mina drömjeans idag!! I 23 år har jag letat! ;)

Nytt linne, nya jeans och ett par nya shorts. ^^

Min finas nya kläder och skor. :) :*:*:*

Imorgon ska vi till Marbella och träffa Susanne som bor där! Där blir det mat/fika och ev en drink. Superfun! :)

Nu ska vi lägga oss i sängen och titta på film och äta våra svindyra nudlar vi köpte igår. 20kr för ett paket typ. Haha, men det är det värt. ;D

Puss på er!

Poolhäng och Slottbesök

Dagen började med att vi vaknade till strålande sol! Då blev det såklart frukost ute på vår balkong. Superskönt! Sedan vandrade vi till poolen för att sola & bada, där blev vi kvar i ca 3h. Efter dusch och tillfix vandrade vi till Sohail slottet för att kika runt. Vi har även hunnit med att åka tuff tuff tåget som går runt här på området eftersom det är så stort. Roligt! ihihi ^^

Vår frukost :)

N busar ^^

När vi skulle köpa glass ur en maskin så kom dom ner i rätt stora plastburkar, till och med en servett fanns med i burken. Vi har aldrig sett det tidigare.

Hann med en fika innan vi for till slottet.

Slottet var väldigt stort och gammalt. Kul! ^^

Gamla kanoner från förr fanns där.

Jag fick känna mig lång för en stund. ;)

Busfröet N. <3

Mat på Safari. Supergott!

Tuff tuff tåget. haha =)

Malaga City

God kväller!

Idag har det varit strålande sol hela dagen! Började dagen med att sola på vår balkong ca 2,5 h. Sedan blev det tillfix och sen in till Malaga centrum som låg en ganska bra bort märkte vi. Där blev det mat och shopping! ihihi ^^ Hittade en klänning och ett par söta shorts. Vad jag shoppat visar jag senare. :)

Vår utsikt dagtid.

Soldags!

Mig och min fina. :*

Malaga shoppingcenter. =)

Så här varmt hade vi det ca kl 20. Inte illa va? ;)

Nu blir det mys och film med N. <3

Spanien!

Hej hopp!!

Resan igår gick super! Riktigt skönt med endast ca 4 timmars flyg från Västerås. Allt är väldigt organiserat här, vi åkte till och med tåg från flygplatsen till Fuengirola, superbilligt och smidigt! Kostade endast 2,1 euro för 40 mins resa, snacka om skillnad från Sverige! Vädret är lite si så där just nu, rätt mycket moln, men ser ut att spricka upp till fin sol snart till eftermiddagen! ihihi :D Om inte så blir det nog en rundtur på stan. :)

Vi tog det bara lugnt igår efter vi kommit till lägenheten, packade upp och tog en rundtur här på området. Superstort är det!

Här kommer lite bilder. ^^

Fick till fina bilder från flyget!

Början av området. Hela stället ägs av USA tydligen.

Nicklas sitter soffa. ^^

Mig på promenad. ^^

Vår utsikt från vår balkong.

Ha det bra så länge! :*:*:*

Hej då Sverige!

Nu drar jag och Nicklas till Spanien, Malaga! Wiiiie! Kommer förmodligen uppdatera bloggen därifrån med bilder och så. ihihi

Glöm inte att besöka vår hemsida också! pickupmypoop.com Ha det bra för det ska viii! ;)