Julshopping

Det blev en del grejer när jag julshoppade tidigare idag! Det blev mest småsaker som gör julen lite finare och roligare. Haha. ^^ Jag älskar julen, den är så himla mysig! Sen är det dessutom massa kul att dekorera och pyssla! <3 Längtar till då man kan göra pepparkakshus och små mandelmassa tomtar. Ååh.. Mys!

Min mobil jag beställt kom idag.. Gud vad ovan man är, trycker på allt och fattar ingenting typ. ^^ Får se om jag behåller den, vet inte om jag kommer orka med att det är touch. =)

Dagens shopping. ^^



Årets första pepparkakor! (Åt hela burken) Haha. ^^ 


Fint med fingeravtryck. :P

Nu blir det steka pannkakor och spela Final Fantasy!<3
:*


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0