Lördag

Haha, vilken daag! Skulle ju ha börjat 08 imorse. Trots att jag kom i säng vid 24 så försov jag mig i alla fall! Så strax efter 08 så ringde dom mig från jobbet! Jag är så gott som alltid stressad så då blev jag verkligen skit stressad! Var bara att hoppa in i bilen och köra iväg foort! Vi hann med allt vi skulle hinna med, så det var tur. :)

Fick vara ledig imorgon, haha. Vi var tydligen tre st med samma pass. Om jag inte hade sett det själv så skulle jag nog ha trott att dom inte vill att jag ska jobba för att jag kom försent idag. Hehe. =)

Nu blir det mat och sen får jag se vad man ska hitta på. ^^ Blir nog spel och godis ikväll. :)

Kram!

Kommentarer
Postat av: peter

Väntar fortfarande på att duska göra ett videoinlägg :)

2009-11-29 @ 06:34:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0