Människor

Gud vad trött jag blir på människor! Folk är riktigt vidriga och elaka!
Sitter och läser lite bloggar som jag alltid gör så här på förmiddagen. Det jag har märkt är att när läsare inte håller med om vad en bloggare skriver om, så kommenterar dom elaka saker i kommentarsfältet. Bah, va?! Varför ens vara elak, det går väl att skriva på ett snällt sätt att man inte håller med?! Samma sak när en bloggare är snygg, då blir det genast massa elaka kommentarer om hur ful och äcklig personen är. 
Men ja, i mellanmjölks-sverige så får man ju absolut inte ha egna åsikter eller se ut på ett visst sätt, alla ska vara likadana. Så fort man sticker ut så får man massor av påhopp om att man är blåst, dum i huvudet, idiot m.m. Jag blir så jävla trött!

Och människor sägs vara dom intelligentaste.. Hahaha...


Kommentarer
Postat av: maddis

hehe apor, grisar och kanske myror är säkert smartare än oss :P



blir också trött på dessa människor ibland. bläk.



pussbuss ;P

2009-11-12 @ 15:26:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0