Mysdag

Nu är jag hemma igen. ^^ Var ner på stan med Caroline en sväng efter kalaset. Vi gick till Gränden och åt, tog en tonfiskbaguette med djävulsås, massa gott! Sedan åkte vi hem till henne och åt godis och spelade Super Mario på Super Nintendo! :D Det är bara så himla kul, gamla minnen kommer tillbaka! Spelade alltid det när jag var liten, när jag var ungefär 3-4år och då var jag riktigt grym på det. Haha. ^^ Tv-spel är bland det roligaste som finns. :)

Här kommer i alla fall lite bilder från kalaset och dagen idag. ^^

Jaydens mamma Nathalie hade gjort massa fint med ballonger överallt! ^^




Fasters finaste Jayden :)


En jag och liten syster. ^^


Tonfiskbaguette från gränden. ^^


Super Mario. <3<3<3

Nej, nu blir det sängen för mig! Sov så gott! Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0