Samsung

Sitter och kollar lite på mobiler på nätet. Min mobil jag har nu har ett eget liv, den funkar liksom när den känner för. Haha. Så nu är det nog dags att köpa en ny. Är inne på Tele2s hemsida och kikar lite.. Och jag har fastnat för två mobiler. ^^ Båda Samsung. Kan inte riktigt bestämma mig. Båda är fina men bra på olika sätt, hehe..


Soft Pink är billigare och snyggare, den har även mycket bättre samtalstid och standbytid. Men sämre kamera och internminne. Däremot har Soft Pink inte 3G. Men jag har aldrig surfat på nätet ändå, vet inte ens hur man gör.. Så känner att det inte spelar så stor roll för mig.. Men är ganska osäker ändå..

Hmm. :)

Kommentarer
Postat av: Matilda

Jag tycker soft pink ^^ den var snyggast. den andra var mer fyrkantig.

2009-11-10 @ 17:36:18
Postat av: ídeboy aros

va samsung är du galen haha

sony ericsson



finns nya fina nu satio och en annan, det är touch..



ha re..



ps du är söt du ds

2009-11-11 @ 23:09:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0