Staden

Hejhej bloggen! :) 

Jobbade stängning igår, efter kom söta S och hämtade mig mitt i natten. Mys! ^^ S var ledig idag så jag fick sova ut i alla fall. :) Har precis klivit ur duschen. Kom hem från stan för en liten stund sedan. Lunchade med Madeleine och kikade runt lite på grejer. Hittade ett par jätte fina skor! :) Lite för låga kanske (ca 7cm), men det kan vara skönt ibland också. :)

Sitter och funderar lite på vad jag ska göra ikväll. En vän till mig vill gå ut, men jag börjar kl 08 imorgon. Vet inte om jag kommer orka med att jobba 8-9 timmar imorgon om jag går ut ikväll. Haha. ^^ Spel + godis skulle vara mys.. Mmm.. :)


Fina skoorna!


Jag idag. ^^
:*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0