Stora storlekar

Åhh, blir så trött! Sitter ute och nätshoppar och hittar ganska mycket fina saker. MEN, alla sidor jag är inne på har som minsta storlek 34/36 vilket är alldeles för stort på mig! Varför inte ha 30/32? Det finns ju många som är lika små som mig. Men nej, "Stora Storlekar" har så gott som alla nätbutiker en kategori som heter. Att vara stor är ju inte ens hälsosamt! Oss små människor tänker dom inte på, nej nej. =(

Me so saad. Någon som vet en nätbutik med små storlekar?

Som ni kanske minns så beställde jag denna fina polotröja förra månaden. Beställde den i minsta storleken som fanns, dvs S.. SMALL! Ahh, ser ut som en XL på mig. Uhuhuu.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0