Tiden räcker inte till

Hej hopp! Har inte haft tid att skriva på hela dagen idag. Efter Tabasco igår så åkte jag hem till S och sov. ^^ Så imorse var det bara att åka hem en snabb vända för att sedan sätta sig i bilen till jobbet. Mördarpass idag, 11-20... Eftersom jag står hela dagen så har jag nu ont i både ryggen och fötterna.. buhuu. :( Sitter hos S ikväll igen.  Har precis ätit lite sallad och ska kika på Battle Royale. Har sett den förut och den är så hemsk. :( Det handlar om en japansk skolklass som tror att dom ska på skolresa, men egentligen blir dom tagna till en ö där dom blir tvungna att spela ett spel som går ut på att döda varandra. Ett måste för er som inte sett den.


Nu ska jag kika vidare! Kramis

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0