Dagens köp

Haha japp, jag är lite av ett Halloweenfreak! Jag, Matilda, Caroline och Madeleine tänkte ha en liten middag innan festen på fredag.. Så jag och Matilda inhandlade lite småsaker idag.. Vi tänkte dekorera hennes vardagsrum med massor av ljus och annat småläskigt. ^^ Köpte ett par lösögonfransar till min utstyrsel på fredag också. ihihi. ^^



Var in till systemet en sväng också, orkar inte stressa in dagen innan så vi tog det på samma gång.. Och idag slog jag på stort, hela tre cider.. Haha. ^^ Alla som känner mig vet att jag aldrig dricker så mycket, så tre cider är för mig mycket. Haha. =) De två burkarna köpte jag för att dom var så fina och färgglada.. ihih, hoppas dom är goda. ^^


Nu ska jag packa ihop min väska och åka till S. Vi ska äta Subway och kolla film på Voddler, som vanligt. :D
Mys mys mys!

Ha en fin kväll! Puss

Kommentarer
Postat av: Lina

De är sjuktgoda! smakar typ inte cider, bara gott! ;P

2009-10-26 @ 20:42:36
URL: http://blogg.LinaRonnquist.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0