Schwarzkopf

Hej! Hur mår alla? ^^ Jag har precis tagit mig en dusch och gjort hårinpackning. Kan verkligen rekommendera Schwarzkops hårinpackning "Gliss hair repair". Håret blir väldigt lent och fräscht av det! :) Schwarzkopfs produkter överhuvudtaget gillar jag, köper alltid deras hårfärg och deras hårspray också. Är ni ute efter en riktigt superbra hårspray så ska ni köpa deras hårspray Taft, Volume 4! Den håller riktigt bra, i flera dagar! Den bästa jag provat i alla fall. Ihihi.


Superbra produkter!

Nu tänkte jag fixa lite här hemma, sedan ska jag ringa Matilda och be henne komma över.. Så vi kan hjälpas åt med våra dräkter (hon ska också sy sin). Ihihi skoj, vi kommer vara tagna ur samma saga! :)

Puss så länge!


Kommentarer
Postat av: Anonym

Riktigt bra märke!

Har kört med deras schampo (gliss 19 bla bla) länge länge ;)

2009-10-22 @ 17:43:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0