En dag på stan

Hello hello! Är nyss hemkommen från en dag på stan med Madeleine. Hon skulle kika efter lite småprylar till på fredag så jag hakade på. :) Blev lite shopping för mig också, fast bara lite.. ^^ Träffade på gamla vännen Jesper också, var hur länge sedan som helst! Han följde med oss till Vivaldi där det blev massa prat om gamla roliga minnen, sånt är alltid skoj! :) 


Ciabattan med tonfisk är riktigt supergod på Vivaldi. ^^


Jesper. ^^


Blev ett puder, två penslar och väldigt fina små pärlörhängen. Ville dock bara ha dom vita och rosa egentligen. :)


Så här såg jag ut idag! :) (Madeleine ville inte vara med på en enda bild) :(

Nu ska jag strax iväg igen, ska hem till Matilda och kika på hennes dräkt. :) Sedan ska jag också lämna de saker vi köpt och börja planera dekorationen hemma hos henne. Ihihi. ^^

Puss så länge!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0