Vilken kväll!

Nu har jag vaknat till liv, så jäkla skönt att vara ledig idag! ^^ Speciellt efter vad som hände på jobbet igår, haha. Jag och en jobbarkompis höll på och grejjade inför stängningen, hon inne på kontoret och jag i serveringen. Sedan märkte jag hur rökigt det började bli överallt, det låg som ett litet täcke i taket. Så jag gick in till jobbarkompisen och frågade om jag bara inbillade mig, vilket jag inte gjorde. När vi sedan höll på och göra rent stekbordet så märkte vi att fläktarna slått av helt och hållet så nu blev det verkligen rökigt överallt! Alla brandlarm i hela byggnaden gick, till och med det till Securitas, haha! Jobbarkompisen glömde jobbnycklarna inne på kontoret som låser sig av sig själv, så där stod vi alltså.. Röken och vi! Som tur var hade vi en telefon ute i serveringen så att vi kunde ringa dit en annan med nycklar.. Sedan var det bara att ringa lite samtal och vänta på att all rök skulle försvinna.. Haha, vilken jävla kväll!


Det gick bra i alla fall, röken försvann allt eftersom... ^^ 
Snart ska jag hoppa in i duschen och sedan ska jag och Matilda ner på stan, hon skulle kika lite skor.. Så då ska jag nog passa på att shoppa något. Ihihi.

Hörs senare! Puss


Kommentarer
Postat av: Kalle

Oj låter som en spännande kväll, tur att allt gick bra. vart jobbar du?

2009-10-27 @ 09:42:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0