Godmorgon!

Idag vaknade jag tidigare än klockan. Hade ställt den på 08 med vaknade strax efter 07, skönt! Så idag är jag pigg och glad.. Just nu i alla fall, ihihi! ^^ Vid 10 ska jag åka till jobbet och jobba några timmar (11-14). Värdelöst? Eh, ja! Sedan efter det ska jag ner på stan och träffa Matilda. Jag måste köpa tyg till Halloween idag, jag får väl nöja mig med det näst bästa tyget, om jag inte hittar det jag vill ha.. Jag kommer ju vara snygg ändå. ;)

Synd att det ska vara sådant skitväder! Det ser riktigt kallt och dystert ut.. Hatar att gå på stan då.. Man spänner sig så mycket att man går som en pingvin typ.. uuuh. Ge mig snö istället! Då kan jag gå med på att det ska vara kallt!


Nu ska jag äta lite frukost och fixa iordning mig inför dagen.. ^^
Hörs senare då! Pussbuss :*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0