Halloweendräkt

Nu börjar det bli dags att planera årets Halloweendräkt! Halloween är min absoluta favorithelg, bara älskar att klä ut mig i söta kostymer! :D Sitter och kollar på lite dräkter här på nätet, men det finns ingen jag tänker "wow" om. Så jag har bestämt mig för att sy en egen i år, precis som jag gjorde -06. ^^ Har bestämt mig för vad jag ska sy också, men det får bli en överraskning! :)

Så här såg jag ut -06 med min egensydda dräkt.
(som jag sydde ihop lite snabbt dagen innan)


-07 var jag en söt pirat


Och förra året var jag en rödluva. ^^

Vad ska ni vara för kul i år?
Inte så himla långt dit, ungefär två veckor kvar bara! :D
:*

Kommentarer
Postat av: -Stjärnan

Jätte fina dräkter! Verkligen!

Köper/gör du nya för varje år?



Detta år blir en hemlis för ALLA, inkl. för min karl :)

2009-10-13 @ 15:02:18
URL: http://amaizon.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0