Hittat tyg!

Yes, nu har jag äntligen köpt tyger till Halloween! Nu gäller det bara att få till det precis som bilden jag har i mitt huvud.. Vilket säkert kommer vara svårare än vad jag tror, som alltid! Hehe. En dålig sak med mig är att jag alltid vill ha klart det jag gör så fort som möjligt.. Så jag slarvar ganska mycket. Jag använder inga knappnålar och inga mönster utan syr helt på känn.. Riskabelt kanske.. Haha, men jag har alltid fått till det hittills. ^^  

Min Halloweendräkt får ni se när den är klar.. :)

Lite hemmagjorda klänningar. ^^

Nu ska jag sätta igång! Ha en fin kväll! :*

Kommentarer
Postat av: maddis

du e så duktig så lilla sy tanten ;P



puss! :D

2009-10-21 @ 13:11:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0