Idiot billist

Var nästan med om en olycka idag! Vid Nordanby rondellen (såklart). Jag åker innerfilen och en annan bil ytterfilen. Precis innan första trekanten eller vad man nu kan kalla det så får han för sig att byta fil, exakt där jag är.. Han börjar blinka men kollar inte så att det är tomt i andra filen utan börjar svänga mot min bil! Jag var tvungen att väja så att jag typ åkte upp själva rondellen, la mig på tutan gjorde jag också.. Inte en min från den andra föraren, han tyckte väl att han gjort rätt. Vilken jävla idiot! Vissa ska bara inte ha körkort!

Jaja, just nu sitter jag och äter varma kantarellmackor, muuums! Sedan ska jag finjustera på dräkten också, har inte orkat gjort det än. :) Sedan blir det bara att städa och mysa framför datorn. ^^




:*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0