Jäkla skit!

Fan vad jag är sur!! Symaskinen har så gott som gett upp eller något, blir riktigt dåligt när man syr med den! Sedan har det dessutom blivit fel några gånger så att jag tappat suget helt! Har ingen som helst lust att sy någonting längre.. Jag får väl helt enkelt köpa en dräkt i år igen... Jag som så gärna ville vara den här sagofiguren, livet är bra hårt.. Hehe.. Hittar ingen sådan dräkt att köpa heller.. skiit. Buhuuu.. Rödluvan i år igen? Hade väldigt tråkigt förra Halloween med den dräkten, så ingen såg den typ.. Hmm... Får fundera på saken.


Vad tycker ni? Rödluvan i år igen?

Kommentarer
Postat av: anna

men va söt du va som rödluvan :)

2009-10-23 @ 14:53:17
Postat av: Amanda

Hej! vart finns den där dräkten att köpa? :) kram!

2013-10-20 @ 23:55:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0