Läsare

Det skulle vara jättekul att veta vilka det är som går in och läser min blogg. Är det bara tjejer eller kanske bara killar? Vilka är ni? Berätta! :) Jag är alltid så nyfiken av mig så jag vill veta allt! Hehe, läsarna blir bara fler och fler i alla fall, kul! Välkomna hit till mitt "jätteroliga" liv. :D

Idag blir det som igår och i fredags, dvs jobb! Men ikväll är det sista kvällen jag jobbar och sedan har jag en jätteskön vecka nästa vecka, endast två korta dagars jobb! Wiie! Just nu har jag inget roligt att skriva, lite bloggtorka.. Men i veckan händer det nog lite roligare saker i mitt liv. Ihihi. ^^

Nu blir det att sy det sista av klänningen. Hörs kanske senare, eller imorgon. =)

Pussen!

Kommentarer
Postat av: Isabell

Jag läser din blogg =)

2009-10-25 @ 13:10:59
URL: http://b3lla.blogg.se/
Postat av: Jimmy

Nu är väl kanske inte jag den flitiga läsaren, men jag tittar in här med jämna mellanrum iaf.

2009-10-26 @ 14:29:39
URL: http://www.ahfeldt.se
Postat av: Stefan

Jag har ju nästan nyss börjat läsa din blogg, som jag sa så är de alltid roligt att läsa din blogg då den är positiv och inte negativ som så många andras.

2009-10-26 @ 16:54:01
Postat av: J.E.O

Råkade hitta din gemytliga blogg när jag irrade planlöst i cybervärlden. Fortsätt att skriva och berätta :)

2009-10-28 @ 17:35:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0