Lördag

Äntligen!! Har jobbat nästan hela dagen idag, började klockan 12 och jobbade till strax efter 20, puh. Det känns som jag var där en evighet, även fast det bara egentligen är åtta timmar... Tjuriga och otacksamma gäster, fy fan! Folk verkar tro att man är någon jävla robot när man jobbar! Vilket vi inte är! Men men, människor...

Min lördagskväll kommer i alla fall bestå av kaka, bulle och film. Mys mys mys! Det är så himla skönt att vara ensam, det är nästan bara då jag kan slappna av.  


Hoppas ni har en trevlig lördagskväll! :)

Kommentarer
Postat av: Anonym

var jobbar du med?

2009-10-10 @ 23:03:25
Postat av: Matilda

Hej, fick ditt sms. =) kan ringa imorgon när jag vaknat och så, så kan vi hitta på nåt ^^

2009-10-11 @ 00:06:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0