Oktober

Ahhh, kan ni fatta att det är oktober nu? Uuuh, tiden går så fort och jag hinner inte med! Känner att jag måste börja göra något med mitt liv snart.. Vill börja plugga men hittar inte riktigt kurser/utbildningar som intresserar mig. Lite panik av att ha suttit här sedan studenten -07 och bara jobbat extra/deltid. Att plugga på distans kanske skulle vara något, dom har oftast många kurser och man slipper flytta.. och att sitta och plugga ensam på rummet är ju helt perfekt! Ska gå ut och kika på kurser nu på en gång! :) Annars blir det bara jobb idag.. Stängning.. uuh. ^^



:*

Kommentarer
Postat av: peter

Kan du inte göra ett videoinlägg? :)

2009-10-02 @ 04:27:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0