Staden

Hej hopp!
Var ner på stan en sväng idag med Matilda och Madeleine. Skulle bland annat kika på tyg till Halloween, men hittade självklart inte den färgen jag ville ha! Buhuu.. Så nu vet jag inte riktigt hur jag ska göra. Utan rätt färg så blir det inte lika roligt eller fint! Uuuh.. Kom hem med vita strumpbyxor, en häxdräkt till syster och ett par små söta hårspännen till mig själv i alla fall. ^^



Just nu sitter jag och vilar lite. Caroline och hennes syskon ska till After Worken... Jag är så himla seg så jag vet inte riktigt om jag ska med eller inte.. Känner mig helt otaggad, det är skit väder och sedan börjar jag kl 08 imorgon. En stor chipspåse och en film, mmm mys! :)


Hörs lite senare! Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0