Tonight!

Hejhej! Hann aldrig skriva något mer inlägg igår, var ganska stressad. Åkte dessutom hem till S där jag färgade håret och fixade naglarna. :) Har precis vaknat upp från min powernap, var upp så tidigt imorse så jag vilade en liten stund nu. Man vill ju inte vara trött vid 22 ikväll.. ihihi. ^^

Klockan 15 ska jag hem till Matilda en sväng och fixa iordning och sedan ska jag hem och möta Caroline, och jag hoppas på att hon kommer med Subwaymackan som hon sa, muuums! :D Sedan blir det att fixa och dona här med smink och efter det bär det av till Matilda igen.. Mys! Jag lovar att ta en bild på den färdiga dräkten innan vi åker till Halloweenfesten i alla fall. :D

Nu ska jag platta håret, hörs senare!




Puuss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0