Bilder

Hej hopp!

Dagen började med att fina S ringde och väckte mig och var supersöt i telefonen! :). Efter det var det bara att gå upp och fixa sig och åka iväg. Jag och S åkte först ut till Erikslund för att äta lunch på Restaurang Indiana, och deras vegetariska pan pizza var super god! Efter att vi ätit åkte vi ner till hamnen för att ta bilder, och en del blev faktiskt riktigt bra! :) Brukar oftast fotas i studio så det var kul att göra något annat. ^^   

Här är några av dagens bilder, oretuscherade dock:







Ja, som ni ser så blir det inte så bra kvalité när dom är så små och ihoptryckta.
Ni får helt enkelt se mer sen när dem är retuscherade. :)

Nu ska jag vandra iväg till min pappa en sväng!

:*  

Kommentarer
Postat av: anden

dom vart ju jättebra.. du borde ju jobba som modell på heltid kram anden..

2009-09-18 @ 22:29:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0