Hemma

Hellooo!

Nu har jag nyss kommit hem från staden. :) Mötte upp Madeleine och kikade sedan runt lite. Hittade lite saker till S och köpte torr shampoo och ett linne till mig själv. ^^ Vi träffade Madeleines bror Stefan också och gick till donken och åt. Efter donken åkte vi till Skultuna för att Madeleine skulle övningsköra.. och nu sitter vi här hemma hos mig och kollar på Tv. :D Kollar på något program som handlar om Massajer, ett slags folkslag i Afrika. Gud vad glad jag är över att bo i Sverige!

Lite bilder från idag:







Köpte torr shampoo från H&M, har fått höra att den ska vara väldigt bra. Även hon i kassan sa att hon använde den för att den var så bra. Så vi får väl se. ^^

Nu ska jag vara social med Madeleine. ihihi.

:*


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0