Drömmar

God morgon!

Hade en riktigt märklig dröm i natt. Allt utspelades sig på en äng. Jag var en liten flicka som bodde på den ljusa sidan av ängen, den mörka sidan var den skuggiga sidan. På den mörka sidan bodde två onda män som försökte locka över mig till deras sida. Jag gick aldrig över gränsen så de fick inte tag i mig.. Baah, vad betyder det här?! Jag är väldigt intresserad av drömmar och vad de kan tänkas betyda. Om jag tittar vad tex "befinna sig i fara" betyder så står det "ljusa framtidsutsikter", och "vara på en äng" betyder "lyckan finns där du minst anar". Så det kanske var en bra dröm trots allt, haha. Kändes nästan som en mardröm när jag drömde den.. Uuh.

Nu blir det frukost!

Hörs sen! ^^

Kommentarer
Postat av: Dennis

frukost kl 10.46, då tar ju jag lunch!! ;)

2009-09-23 @ 21:25:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0