Fantasy böcker

Finns det något bättre?! Följde med Matilda till biblioteket idag. Jag bara älskar lukten där och alla fantasy böcker! Aah, man vill bara ta hem alla! Håller redan på och läser 4 böcker just nu så jag bestämde mig för att inte låna någon idag. Men Matilda och jag stod i alla fall över en timme och kikade på alla fina böckerna! :D

Det är så himla skönt att försvinna in i en annan värld, man glömmer liksom sina egna bekymmer. Böcker som handlar om magi, medeltiden, alver, japan, drakar, slott, soldater, dvärgar och allt sådant älskar jag! <3<3<3!


Om man ändå kunde bo där!


Kommentarer
Postat av: Matilda

Vi får gå till biblioteket igen sen när du läst ut dina böcker :D

2009-10-01 @ 16:26:48
Postat av: Anonym

Ett tips.

George RR Martin

;)

2009-10-01 @ 17:52:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0