Idiotiska bilister!

Fan vad irriterad jag blir på de människor (läs män) som inte alls har någon respekt i trafiken. Man kan ju fundera på om dom fått sitt körkort i julklapp! De tror tex att hastigheten 70 betyder minst 90! Ligga en i arslet, ja det älskar dom också! Och blinkers, vad är det?! Var och varannan dag när jag åker i rondellen vid Nordanby så kör dom ut framför mig och tror att dom ska hinna, jävla idioter! 

Vissa människor ska bara inte ha körkort! Jag skiter totalt i om ni sitter i 110 på en 70 väg, skulle aldrig tycka synd om er om ni skadade er i trafiken. Men när det finns andra på vägarna som kan råka illa ut, då blir jag fan förbannad!

Skärp er! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0