Idol

Sitter och kikar på Idol med S. Mumsar på gurka, morötter och dipp.. Massor med gott! :) Brukar inte följa Idol i vanliga fall, får väl se om jag orkar följa det den här säsongen. ^^ Hittills har det inte vart någon tjej jag tänkt "wow" om i alla fall.

Hittade faktiskt en jacka på stan idag, helt otroligt! Jag är kräsen, då menar jag väääldigt kräsen när det gäller jackor och så.. Men idag hittade jag en perfekt svart kappa! Den känns lite dockaktig, precis som jag! :D Riktigt nöjd! ihihi.


Gud vad färgen svart är svår att fotografera, man ser liksom inte detaljer.. Uuh. Men den är massa fin på riktigt i alla fall! :)

Nu ska jag fortsätta kika.
Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0