Internet!

Gaaah, Internet vill inte funka hemma hos mig.. När vi ringde och felanmälde så sa dom att felet inte ligger hos dom, utan någon annanstans.. Så dom skulle felanmäla vidare, eller något. Blir galen.. Haha uuuh. Just nu sitter jag hemma hos S i alla fall, S lagar maten och jag kikar lite tv. Mys! :)

I fredags åkte jag och Madeleine till stan, först blev det Subway och sedan bio. Vi såg Prinsessa, den var väl okej, trodde det skulle hända lite mer roliga saker.. Kändes nästan förbjudet att sitta och skratta. Filmen handlar om en fet tjej som vill bli skådespelare, hon gör bort sig ganska mycket. Så jag och Madeleine satt och fnissade medan de andra satt helt allvarliga. Haha..


Bild från fredags. ^^

Igår och idag har jag jobbat.. Började kl 08 båda dagarna så nu är jag ganska slut.. Avskyr att jobba lönehelgen, så jäkla mycket folk! Man blir helt matt i huvudet.. Uuh. När jag kom hem så bakade min bror bullar, mums! Så jag hakade på och bakade med honom. Så här glad är jag när jag bakar;



ihihih, vi hörs! :)
:*


Kommentarer
Postat av: Åke

Ännu en efterbliven blogg av miljopntals med en efterbliven person som tror att pattarna är det viktigaste i livet....

2012-01-14 @ 10:17:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0