Mys med S

Matilda och jag tog en ganska lång promenad runt Tammska Parken i Skultuna tidigare. Det är mysigt att det blivit höst trots allt. Jag älskar tanken på mörka kvällar med tända ljus, en bra tidning och en varm kopp choklad! Åh, massor med mys! :)


Matilda och jag. :)

Nu sitter jag hemma hos S och myser i soffan med popcorn. Han nätshoppar och jag bloggar, vi är såå sociala precis som vanligt. Haha. ;) Skönt att bara kunna sitta och göra absolut ingenting med någon. :)



ihihi. Puss :*


Kommentarer
Postat av: S

Tack för sällskapet T. Det är supermysigt även om vi bara umgås utan att egentligen göra något. Är det inte då man verkligen känner någon, när man kan göra så?! :)

2009-09-14 @ 22:46:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0