The Notebook

Uhuhu, har blivit förkyld! Hoppas inte att jag blir riktigt sjuk bara. Ska krypa ner under täcket och kika på en film snart. Det blir nog min absoluta favoritfilm, Dagboken (The Notebook)! Har ni inte sett den så är den ett måste! haha.. Den är bara sååå bra! :)

Filmen handlar om en äldre man som regelbundet besöker en kvinna som bor på ålderdomshem. Där läser han varje gång ur en anteckningsbok om två män som en gång i tiden var kära i samma kvinna. Snart framgår det att mannen som läser och kvinnan är två av personerna i boken.

-Jag sökte dig och fann mitt hjärta.

Såå himla fin och bra! :)



En massa förkyld Tura.. :(

Nu ska jag krypa ner, god natt alla läsare! ^^
:*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0