Parken Zoo och Kulturnatt

God kväll!

Har haft fullt upp så har inte hunnit skriva något förrän nu så här sent. Åkte hem till S igår kväll och kollade på X-Men Origins Wolverine som handlar om Wolverines förflutna, hur allting började. Riktigt bra film! Rekommenderas! ^^

Tidigare idag var jag och familjen till Eskilstunas djurpark, dom hade någon familjedag... och gud vad mycket folk! Ville man köpa något/åka karusell med barnen så var det en väntetid på minst 20 minuter! Nej, inte värt det trots att det var gratis att åka. Det var trevligt att titta lite på djuren i alla fall. :)


Jag och min söta syster. ^^


Fina barnen. :)

Efter Parken Zoo kom min vän Madeleine över och vi bestämde oss för att åka ner till stan och kika runt lite. Kulturnatten är väl ändå ganska värdelös egentligen? Eller är det bara jag som aldrig hittar något intressant där? Haha ^^ Jag och Madeleine satte oss i alla fall på Red Chili, testade stekta nudlar m grönsaker. Helt okej mat. :)




Mig mig mig. ^^


Fina Madeleine! :)

Nu ska jag lägga mig och läsa och sedan sova!
Natti nattiiii! :*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0