Rollercoaster Tycoon

Ihihi, minns ni spelet Rollercoaster Tycoon? Tror det gjordes år 2000. Det är så himla roligt, har spelat det i ungefär 3 månader nu kanske! Spelade det förut också när spelet precis kommit ut. :) Jag älskar att bygga och skapa precis som jag vill, och vad är roligare än att få bygga en helt egen nöjespark?! Bland det roligaste jag spelat. ^^ 




Speltorsken Tura! :D

Förresten så har S fixat och donat med en av bilderna vi tog.. och den blev riktigt cool! Längtar till jag får de andra bilderna också! :D


Visst är jag snygg? ;)

Pusset tusset! :*

Kommentarer
Postat av: Mikael Baggström

Hej Turaa!



Micke Baggström här, länge sen vi hördes.

Tänkte bara höra hur det är med dig? =)

2009-09-20 @ 23:30:20
URL: http://www.coreway.se
Postat av: Anonym

Howdy cowgirl! ;)

Snyggt fixat och donat med bilden.

2009-09-21 @ 21:09:49
Postat av: Anonym

Snygg... JA! absolut... men mycket mer än så förstår du... snygg sexig, trevlig o allt en man kan önska sig ;-)

Puss

2009-09-27 @ 19:16:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0