Säljare

Gud vad jag ogillar säljare! Lurar och packar på en massa skit! Och när dem kommer till dörren och knackar på, gah! Det var vad jag och Matilda råkade ut för igår, en säljare kommer och knackar på hemma hos Matilda. Sedan kliver han in som om han vore en nära vän och försöker verkligen att övertala oss om att just den här produkten har vi alltid velat haft! Och nog fick han byta taktiker några gånger. Haha.

Om man verkligen hade velat haft något så skulle man ju redan ha köpt det.
Haha jaja, man lär sig av sina misstag. :)

Just nu sitter jag i alla fall och spelar det bästa spelet genom tiderna, Final Fantasy X! Bara älskar det spelet!! Jag är en riktig speltorsk. :)





<3<3<3!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0