Städning och rensning

Puh, håller på och storstädar mitt rum.. Ska bli riktigt skönt att få det så där jätte rent! Man mår så bra då. ihihi. Ska rensa bland mina "finskor" också.. Ska lägga undan mina sommarskor, känns lite för kallt att gå i dem nu. Senare kommer Madeleine, vi ska ha en liten tjejdag med ansiktsmask och lite sådant. Kommer nog laga goda maten också. :)


Har alltid mina lite finare skor uppe på rummet, annars kan vovven ta dem och tugga.
Så "fulskorna" ligger ute i hallen och är redo att bli tuggade på. ihih.

Nu ska jag leta på någon bra garderob att slänga in skorna i, men först blir det att lösa lite korsord. Riktigt avslappnande. :)



Hörs sen då!
:*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0