The Girls Next Door

Just nu sitter jag och kollar på lite avsnitt av The Girls Next Door. Jag bara älskar Bridgets Marquardts personlighet, hon är alltid så oerhört snäll och söt! För dig som inte vet vad det är så är det en dokusåpa om Hugh Hefners flickvänner (nu före detta flickvänner). Det gick på tv för ett tag sedan. Man får följa dem och deras liv på Playboy Mansion . 

Mycket underhållande!


Kendra, Holly och Bridget. Finns det vackrare kvinnor?!


Nu ska jag snart slänga mig i duschen. Jobbar stängning ikväll, imorgon och på söndag. Så typiskt att få tre stängningar i rad när det är helg! Ja, livet kan väl inte alltid vara roligt. Buhuu.



Ha en trevlig fredag! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0