Gårdagen

Hejhopp!
Hoppas allt är bra med er. :) Just nu sitter jag hemma hos S, vi har ätit en varsin sallad och just nu kollar vi på hollywoodfruar. Så himla underhållande, speciellt Montazami! :D

Gårdagen spenderades med vän Madeleine. Vi åt bulle och tårta. Sedan hjälpte jag henne att ta ut hennes löshår som var som en enda stor hårig tuss! Haha. Hon hade badat i klor, vilket intee är bra om man vill ha sitt löshår fint. ;P Sedan passade jag på att klippa bort lite tussar på vovve Tifa också. ihihi ^^

Vi har även planerat vårat kalas nu! I'm sooo excited! Vi fyller år nära varandra så vi ska ha ett tjejkalas! det ska bara bli så himla kul!! :D Jag och Madeleine är väldigt bra på att planera, vill ungefär samma saker och så! :D ihihih




Kommentarer
Postat av: Maddis

hieheihei



:*

2010-04-27 @ 19:56:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0