Good Morning!

Todelooo

Kvällen igår var skoj, blev maassoor av skratt och bus för mig och Madeleine. ;D Kvällen började med att jag och Matilda mötte upp Madeleine på stan och åkte hem till Hanna på Vallby. Där var det lite främlingar, haha, jag är ganska skygg. Men det gick bra ändå. ;P Efter ett tag hos Hanna så bar det av till stan igen, Hanna och hennes vänner skulle till någon Pub.. Jag, Matilda och Madeleine fortsatte vår kväll hemma hos Madeleine. Tog ett snabbstopp på Donken innan för glass. Haha jag fick inte äta den egentligen. Den var god i min mun! :D Massor med bus och skratt blev det hos Madeleine, även en del Webcam videoklipp och bilder. Hahah, såå pinsamma! ;) Får väl se om hon laddar upp en film, så kaanske jag kan visa er. ;P




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0