Lång dag på stan

Blev en lång dag på staden idag. :) Har haft jätte trevligt med Carro. ^^ Började med att jag mötte upp henne och hennes vän, sedan gick vi och åt. Passade även på att göra ett litet ärende på min skola som inte verkar ha så där jätte full koll. :P Följde med Carro när hon piercade sina kinder. ^^ Blev en väldigt lång stund där nere på Magic lines, var tvungna att vänta på att stavarna skulle steriliseras.. Men det var kul, killen som piercar där verkar vara en väldigt skön snubbe. ^^ Efter det blev det en del shopping för min del. ;D








Godisparfym som luktar liknande sockervadd. Passar väldigt bra på mig! Den bästa jag köpt hittills. Väldigt lekfull parfym! :) Köpte även linsvätska och hårfärg som gör mig nästan vit i huvudet! ^^

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0